.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جلسه جامعه انجمن اسلامی اصناف بازاریان مازندران در چالوس
در مازندران این‌همه مرکبات از بین می‌رود یک کارخانه کنسانتره وجود ندارد تا محصول کشاورزی و باغات که با زحمت بسیار حاصل می‌دهند، باقیمت کم از بین نرود یا حتی به فروش نمی‌روند این‌ها تبدیل به کنسانتره یا آب‌میوه و صنایع تبدیلی دیگر شوند.

مسئول انجمن اسلامی اصناف چالوس با بیان اینکه بزرگان مازندران به داد تولیدکنندگان برسند، گفت: در مازندران یک کارخانه کنسانتره وجود ندارد تا محصول کشاورزی و باغات که با زحمت بسیار حاصل می‌دهند از بین نرود.

جلسه شورای مرکزی جامعه انجمن اسلامی اصناف بازاریان استان مازندران، در چالوس برگزار شد.

در ادامه این جلسه با رأی اعضا، آقایان صادقی و سیدین به ترتیب؛ دبیر و معاون این انجمن در چالوس انتخاب شدند، در همین رابطه گفتگویی با دبیر انجمن اسلامی اصناف چالوس داشتیم.

عسگر صادقی در ابتدای این گفتگو با اشاره به نقش بازاریان در کشور تصریح کرد: اصناف در کمک به محرومین و مقاطع مختلف پیروزی انقلاب اسلامی خصوصاً دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشتند، قبل از انقلاب هم وقتی امام خمینی(ره) به آقای عسگراولادی فرمود بازار اعتصاب کند، کسبه‌ها ۶ روز بازار را تعطیل کردند.

مسئول انجمن اسلامی اصناف چالوس در ادامه گفت: مردم بازاریان را محرم خود می‌دانستند و در روایات هم داریم الکاسب حبیب‌الله، انجمن اسلامی اصناف و بازاریان قبل از انقلاب وجود داشت ولی فعالیت خاصی نداشت و در چهارچوب رژیم بود، بعد از انقلاب فعالیت این انجمن بسیار گسترده شد هم‌اکنون هم دکتر کریمی اصفهانی از طرف رهبر معظم انقلاب به دبیر کل این انجمن انتخاب شدند و مسئولیت مازندران این انجمن را آقای ایرج رضایی فرح‌آبادی برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه درصورتی‌که کارخانه‌جات محصولات مضر مانند چیپس و پفک در کشور بسیار فعال هستند، در مازندران این‌همه مرکبات از بین می‌رود یک کارخانه کنسانتره وجود ندارد تا محصول کشاورزی و باغات که با زحمت بسیار حاصل می‌دهند، باقیمت کم از بین نرود یا حتی به فروش نمی‌روند این‌ها تبدیل به کنسانتره یا آب‌میوه و صنایع تبدیلی دیگر شوند.

صادقی در پایان گفت: شهرک‌های صنعتی مازندران عمدتاً بلااستفاده و ورشکست شده‌اند اما در آمل ۵۰۰ هکتار شهرک صنعتی به‌طور فعال مشغول کار است بزرگان استان باید به داد تولیدکنندگان برسند، در ترکیه صدها کشتی تفریحی وجود دارد اما در مازندرانی که این‌همه ظرفیت توریستی دارد چرا یک کشتی تفریحی وجود ندارد نیمی از دبی را ایرانیان ساختند این سرمایه‌گذاران چرا از کشور خارج می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.756 seconds.